Szanowni Państwo!
W trosce o zapewnienie najwyższych standardów jakości oraz bezpieczeństwa pacjenta podczas udzielania świadczeń zdrowotnych zamieszczamy obok skrzynkę do zgłaszania zdarzeń niepożądanych oraz skrzynkę do badania stopnia satysfakcji pacjenta.
Co to są zdarzenia niepożądane?
Zdarzenie niepożądane to zdarzenie zaistniałe w trakcie udzielania lub efekcie udzielania bądź zaniechania udzielania świadczenia opieki zdrowotnej, powodujące lub mogące spowodować negatywny skutek dla zdrowia lub życia pacjenta.
Kto może zgłosić zdarzenie niepożądane?
Zdarzenie niepożądane może być zgłoszone przez:
a. pacjentów, rodziny pacjentów, opiekunów,
b. personel medyczny i pracowników niemedycznych, niezwłocznie po zaistnieniu lub stwierdzeniu zdarzenia niepożądanego,
c. świadków zdarzenia niepożądanego.
W jaki sposób można zgłosić zdarzenie niepożądane?
Zdarzenie niepożądane można zgłosić poprzez:
• formularz papierowy umieszczony koło Rejestracji;
• zgłoszenie ustne/telefoniczne do pracownika Sekretariatu lub pracownika Rejestracji, który ma obowiązek wypełnienia karty zgłoszenia zdarzenia niepożądanego lub przekazania takiego formularza karty osobie zgłaszającej, do wypełnienia.
Wypełniony formularz zgłoszenia zdarzenia niepożądanego należy wrzucić do specjalnie przygotowanej do tego celu skrzynki umieszczonej koło Rejestracji.
Formularz zgłoszenia zdarzenia niepożądanego
All content © 2018 Przychodnia Salwatorska. All rights reserved.
Projekt strony WWW: ENITEO